نیمه راه زندگی

اینجا می نویسم از مسیر زندگیم...

نیمه راه زندگی

اینجا می نویسم از مسیر زندگیم...

30 ساله شدم ... به پشت سرم نگاه می کنم
این من هستم با این همه تلاش و تکاپو
اینجا خاطرات و روزمره گی هایم را می نویسم که بماند برایم... برای روزهای تنهاییم... برای روزهایی که وقتی به گذشته ام نگاه کردم تنها قهرمان زندگی ام خودم باشم...
همین!

بایگانی
آخرین مطالب

آغاز سخن

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴ ب.ظ

خوندن همیشه بهم آرامش میداد، کتاب خوندن، مجله خوندن، وبلاگ خوندن، تقریباً از پونزده سالگی وبلاگ میخونم. اون زمان وبلاگ دکتر شیری رو خیلی دوست داشتم و وبلاگ گوریل فهیم

عالی بودن یه وبلاگ مثل وبلاگ دکتر شیری که پر بود از مطالب روانشناسی که کلی با بیان خوب اونها رو توضیح میداد و یه وبلاگ هم مثل گوریل فهیم که از اون سر دنیا مطالب رو خیلی وقتها در قالب طنز می گفت و روحمو تازه می کرد. یه عالمه وبلاگ دیگه که با خوندشون انگار با نویسنده هاشون همذات پنداری میکردم، با غمشون غمگین میشدم و با عشق و حالشون کیفور


از یه جایی به بعد تصمیم گرفتم خودم بنویسم، برای خودم. که بمونه برام


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۲
نیمه راهم ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی